Czy pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach wciąż ma sens?

Pozycjonowanie stron internetowych to najważniejsze narzędzie marketingu internetowego
Portal ibielany 19/01/2019 10:00

Każdy rok przynosi duże zmiany w branży marketingu, szczególnie w jego internetowym wydaniu. Dynamika tej działki jest ogromna, a przedsiębiorcy nie podążający za trendami narażają się na poważne straty w stosunku do bardziej postępowej konkurencji.

Na szczęście istnieją metody marketingu internetowego, które utrzymują się na szczycie skuteczności, a nawet umacniają na nim swoją pozycję. O czym mowa? O szeroko rozumianym pozycjonowaniu stron internetowych i marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Nie oznacza to jednak, że działania SEO (optymalizacji stron internetowych pod wyniki wyszukiwania) i SEM (marketing w wyszukiwarkach) nie podlegają prądom zmian. Bezsprzecznie mają one jednak wciąż sens i potrafią stanowić skuteczne źródło pozyskiwania klientów - zarówno dla biznesów internetowych, jak i tych stacjonarnych.

Dlaczego o pozycjonowaniu witryny nie można zapominać?
Przygotowując budżet marketingowy swojej firmy nie można pod żadnym pozorem zapomnieć o pozycjonowaniu. Jest to bowiem jedna z najtańszych i najskuteczniejszych metod promocji w sieci, która wciąż stanowi o sukcesie wielu lokalnych, regionalnych i ogólnokrajowych biznesów. Dlaczego, mimo upływu lat, nadal SEO musi być brane pod uwagę i traktowane z należytym szacunkiem? Powodów jest przynajmniej kilka…

Wyszukiwarki internetowe to jedno z najważniejszych źródeł informacji w dzisiejszym świecie
Wyobraź sobie, że potrzebujesz informacji dotyczących obecnej sytuacji na Bliskim Wschodzie lub znajdujesz się w obcym mieście i szukasz miejsca, w którym możesz dobrze zjeść za rozsądną cenę. Co robisz? Ano wpisujesz odpowiednią frazę w okno wyszukiwarki na swoim komputerze lub smartfonie. Algorytm Google (najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie) ciągle się doskonali i dostarcza coraz doskonalszych odpowiedzi na Twoją potrzebę wyrażoną w kilku krótkich słowach.

Dzięki pozycjonowaniu strony internetowej nie musisz tworzyć potrzeby wśród odbiorców - masz na nią w sposób odpowiedni odpowiedzieć. Potencjalni klienci daną potrzebę już posiadają. Dzięki dobremu SEO znajdą oni Twoją stronę, a Ty zaspokoisz ich oczekiwania.
Z internetu w Polsce korzysta 78% wszystkich mieszkańców. Potencjału nabywczego takiego ogromu ludzi nie trzeba chyba udowadniać…

pozycjonowanie stron internetowych, seo, google, internetica, content marketing, marketing internetowy, zawsze widoczny - komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ibielany.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"