
Opóźnia
się budowa parkingu P&R na Młocinach. Urzędnicze procedury
trwają, a dookoła Straż Miejska sypie mandatami za niewłaściwe
parkowanie.
Zapowiada się nieźle. Parking Młociny III stanie się węzłem przesiadkowym Młociny. Zaplanowano go pomiędzy południowym wejściem do metra, a skrzyżowaniem z ul. Przy Agorze na pasie zieleni dzielącym jezdnie ul. Kasprowicza. Będzie to obiekt jednopoziomowy, a w nim 160 miejsc dla samochodów i 24 dla rowerów. Będą tez nowości: stanowisko do ładowania rowerów elektrycznych i dwa miejsca do ładowania samochodów elektrycznych. Brzmi świetnie, jednak są opóźnienia.
Przetarg na budowę piętnastego już w Warszawie parkingu P&R Młociny III miał zostać ogłoszony w czerwcu. Niestety, do tej pory tak się nie stało. Wciąż trwają ustalenia planistyczne z Biurem Architektury i Planowania Przestrzennego. Urzędnicy dyskutują i ustalają, a kierowcy jak nie mieli tak nie mają gdzie parkować chcąc przesiąść się w metro czy tramwaj, Straż Miejska nie próżnuje.
- W 2016 roku w związku z nieprawidłowym parkowaniem przy ul. Parola strażnicy miejscy odnotowali 5 zdarzeń, przy ul. Balcerzaka - 103 zdarzenia, przy ul. Nocznickiego - 190 zdarzeń. W wyniku podjętych działań przy ul. Parola jedna osoba została ukarana mandatem karnym, w czterech przypadkach wszczęto procedurę zmierzającą do ukarania kierowcy pod jego nieobecność – wymienia Jolanta Borysewicz ze Straży Miejskiej i dodaje, że kolejne interwencje były przy ul. Balcerzaka - 6 osób ukarano mandatami karnymi, w 121 przypadkach wszczęto procedury zmierzające do ukarania kierowcy pod jego nieobecność , a przy ul. Nocznickiego - 14 osób ukarano mandatami karnymi, w 256 przypadkach wszczęto procedury zmierzające do ukarania kierowcy pod jego nieobecność.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie