Reklama

19115 - jak działa system na Bielanach?

10/11/2016 10:07

 

Już trzy lata w Warszawie działa numer 19115. Czy mieszkańcy Bielan chętnie korzystają z systemu?

Przez cały czas funkcjonowania Miejskiego Centrum Kontaktu niemal milion mieszkańców skorzystało z tej formy zgłaszania interwencji. System działa całą dobę, siedem dni w tygodniu. Pracuje w nim ok. 50 konsultantów i niemal 200 pracowników biur i miejskich jednostek. Mieszkańcy najchętniej korzystają z telefonów, aplikacji mobilnej, zgłaszane są też sprawy za pośrednictwem strony internetowej. Dzieje się naprawdę dużo, bo dziennie dzięki systemowi wpływa ponad tysiąc zgłoszeń.

Bardzo chętnie z tej formy korzystają mieszkańcy Bielan. W tym roku (do września) z naszej dzielnicy zarejestrowano 563 zgłoszenia.

- Na początku system słabiej działał. Teraz wszystko idzie bardzo sprawnie – mówi wiceburmistrz Grzegorz Pietruczuk. - Zgłoszenia trafiają do miasta, a dalej do nas. Realizujemy je szybko. Średni czas realizacji wszystkich zgłoszeń na Bielanach to 12,30 dnia, a średnia w innych dzielnicach jest o 4 dni dłuższa. Mieszkańcy zgłaszają różne sprawy – dodaje wiceburmistrz.

Co najczęściej zgłaszamy? Sprawy dotyczące zieleni, nieczystości w miejscach publicznych, uszkodzenia oświetlenia i nawierzchni oraz dewastację urządzeń.

W analizowanym przez miasto czasie (od stycznia do września) wpłynęły 563 sprawy, było 29 reklamacji. 445 zgłoszeń zrealizowano w terminie (14 dni roboczych), a 112 nie leżało we właściwości dzielnicy.

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do