
Każdy rok przynosi duże zmiany w branży marketingu, szczególnie w jego internetowym wydaniu. Dynamika tej działki jest ogromna, a przedsiębiorcy nie podążający za trendami narażają się na poważne straty w stosunku do bardziej postępowej konkurencji.
Na szczęście istnieją metody marketingu internetowego, które utrzymują się na szczycie skuteczności, a nawet umacniają na nim swoją pozycję. O czym mowa? O szeroko rozumianym pozycjonowaniu stron internetowych i marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Nie oznacza to jednak, że działania SEO (optymalizacji stron internetowych pod wyniki wyszukiwania) i SEM (marketing w wyszukiwarkach) nie podlegają prądom zmian. Bezsprzecznie mają one jednak wciąż sens i potrafią stanowić skuteczne źródło pozyskiwania klientów - zarówno dla biznesów internetowych, jak i tych stacjonarnych.
Dlaczego o pozycjonowaniu witryny nie można zapominać?
Przygotowując budżet marketingowy swojej firmy nie można pod żadnym pozorem zapomnieć o pozycjonowaniu. Jest to bowiem jedna z najtańszych i najskuteczniejszych metod promocji w sieci, która wciąż stanowi o sukcesie wielu lokalnych, regionalnych i ogólnokrajowych biznesów. Dlaczego, mimo upływu lat, nadal SEO musi być brane pod uwagę i traktowane z należytym szacunkiem? Powodów jest przynajmniej kilka…
Wyszukiwarki internetowe to jedno z najważniejszych źródeł informacji w dzisiejszym świecie
Wyobraź sobie, że potrzebujesz informacji dotyczących obecnej sytuacji na Bliskim Wschodzie lub znajdujesz się w obcym mieście i szukasz miejsca, w którym możesz dobrze zjeść za rozsądną cenę. Co robisz? Ano wpisujesz odpowiednią frazę w okno wyszukiwarki na swoim komputerze lub smartfonie. Algorytm Google (najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie) ciągle się doskonali i dostarcza coraz doskonalszych odpowiedzi na Twoją potrzebę wyrażoną w kilku krótkich słowach.
Dzięki pozycjonowaniu strony internetowej nie musisz tworzyć potrzeby wśród odbiorców - masz na nią w sposób odpowiedni odpowiedzieć. Potencjalni klienci daną potrzebę już posiadają. Dzięki dobremu SEO znajdą oni Twoją stronę, a Ty zaspokoisz ich oczekiwania.
Z internetu w Polsce korzysta 78% wszystkich mieszkańców. Potencjału nabywczego takiego ogromu ludzi nie trzeba chyba udowadniać…
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie