Reklama

Ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców Bielan

Dzisiaj - 16 marca 2020 roku - Urząd Dzielnicy Bielany wprowadził znaczące ograniczenia w bezpośredniej obsłudze mieszkańców. O szczegółach piszemy w poniższym artykule.

Od dzisiaj (poniedziałek, 16 marca 2020 roku) w Urzędzie Dzielnicy Bielany czynne są tylko trzy stanowiska. Wizyta w urzędzie jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym umówieniu sprawy i telefonicznej rezerwacji. Chodzi o:

  • wydawanie dowodów osobistych - 22 443 48 62;
  • rejestrację pojazdów fabrycznie nowych i wydawanie praw jazdy (wraz z dowodem opłaty - kasa w urzędzie jest zamknięta) - 22 443 48 49;
  • paszporty (jedynie zarezerwowane wizyty i sprawy niecierpiące zwłoki) - 22 695 73 88.

Tymczasem w Terenowym Punkcie Paszportowym obsługiwani będą jedynie klienci paszportowi, którzy zarezerwowali wizytę na stronie https://rezerwacje.um.warszawa.pl/; w sytuacjach niecierpiących zwłoki.

Wprowadzona zostaje także tymczasowa kancelaria. Dokumenty (umieszczone w kopercie) można składać do oznaczonego pojemnika, który został ustawiony w przedsionku w wejściu głównym do budynku. 

Kontakt z urzędem jest możliwy tylko przez telefon 22 443 47 00 (informacja ogólna) i za pośrednictwem elektronicznej poczty - [email protected]

Co więcej, w sali obsługi może przebywać równocześnie trzech interesantów. Klienci będą wpuszczani pojedynczo, po uprzednim zdezynfekowaniu rąk. Pozostałe osoby proszone są o zajmowanie kolejki przed urzędem w bezpiecznej odległości - 1,5 metra od siebie.

Od 16 marca zamknięty jest również Urząd Stanu Cywilnego Warszawa-Bielany. Najbliższy Urząd Stanu Cywilnego Warszawa-Śródmieście znajduje się natomiast przy ulicy Andersa 5, gdzie od tego samego dnia można załatwić wyłącznie sprawy dotyczące rejestracji urodzeń oraz zgonów. 

Fot. jdtrade.com.pl

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do